wtorek, 10 czerwca 2014

pokój dzieci - gotowy

Jak pisałam już  wcześniej TU,  nie udało mi się ukończyć pokoju dzieci w dwa dni. Weekend to jednak mało, a zadanie ambitne.




Potrzebowałam jeszcze czasu na:

*dopracowanie szczegółów,
*zbudowanie szafy na ubrania,
*udekorowanie / oklejenie regału dla córki,
*dorobienie frontów i szuflad.

Efekt końcowy jest naprawdę fajny. Zobaczcie sami.








 szybkie pytanie, jaka jest ulubiona zwierzyna mojej córki?




jeszcze bez frontów: 

 A to zapowiedź tego, co teraz widzi moja córcia, po przebudzeniu :)

Pokój cały czas jest domeblowywany, ostatnio powstały wiszące regaliki na LEGO :). Ciągle też czeka w nim jakaś praca, np oklejanie kartonu z klockami.
Na podłodze leżą panele ocalałe z demolki mieszkania w kamienicy.

Ps. Opis dokładniejszy niektórych perełek zostawię na osobne posty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz