wtorek, 10 czerwca 2014

pokój dzieci - stolik i krzesła

Tu nie ma się nad czym rozpisywać. Chciałam by dzieci miały w pokoju stolik  krzesła. Jednak wszystko co dopasowane dla córki, było za wysokie dla synka. Analogicznie niższe komplety, też odpadały. Postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce, wypośrodkowałam wymiary (dodając 5cm - dzieci szybko rosną) i zaprojektowałam własny komplet.



Deski kupiłam w Castoramie, przycięłam na odpowiednie wysokość, podobnie jak płytę wiórową 15mm i sklejkę 3mm na wymiar 60/80cm.

















Dzieci bardzo polubiły ten zestaw. Malowałam go gdy spały, gdyż użytkowanie rozpoczęto zaraz po sklejeniu (nawet nie zaczekały, aż asekuracyjnie dokręcę co-nieco).






















Obicie z poszewki na pościel, spadek jeszcze od kuzynów Łódzkich ... bardzo lubię ten wzór.





Ten komplet powstał podczas pierwszych dni metamorfozy pokoju.


 
Raz na jakiś czas, obicie należy wyprać, lub wymienić. Tym bardziej, ze dzieci mają zmiłowanie do   rysowania suchymi pastelami :)


Polecam, bardzo udany handmade :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz